مایکروسافت از دستبند سلامتی خود پرده برداشت
نوشته شده توسط : ali
پیش از معرفی رسمی دستبند سلامتی مایکروسافت، این کمپانی اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن این گجت را به صورت اتفاقی بر روی وب‌سایت خود منتشر کرد. ساعاتی بعد.....
بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت 9to5Mac منتشر کرده، به نظر می‌رسد که این دستبند مجهز به یک نمایشگر رنگی است و شما می‌توانید آن را با ویندوز، OS X یا گوشی هوشمند خود همگام کنید. مایکروسافت در اطلاعاتی که منتشر کرده، صریحا گفته که این گجت از پلتفرم‌های موبایل اندروید، iOS و ویندوز فون پشتیبانی می‌کند، اما پیش از آن هم می‌شد حدس زد که این گونه خواهد بود، چرا که اپلیکیشن‌های مربوط به آن در فروشگاه‌های پلی استور گوگل و اپ استور اپل قرار گرفته‌اند.
در این اپلیکیشن می‌بینیم که برای این گجت از نام Microsoft Band استفاده شده که احتمالا نام رسمی آن باشد. مایکروسافت بند می‌تواند ضربان قلب، قدم‌ها، کالری سوزانده شده و الگوی خواب شما را تحت نظر بگیرد. می‌توانید اعلانات را از تلفن خود دریافت کرده و روی دستبند مشاهده کنید. این ابزار می‌تواند اطلاع‌رسانی‌های مربوط به ایمیل، تقویم، یادآورها، تماس ورودی، پیامک‌ها، فیسبوک، توییتر و اطلاعات مربوط به آب‌وهوا و اطلاعات اقتصادی را از تلفن دریافت کند.
همچنین گویا مایکروسافت ایده استفاده از دستبند برای پرداخت را با همکاری استارباکز کلید زده و آن را به صورت آزمایشی با همکاری استارباکز راه‌اندازی کرده است. وقتی به یک فروشگاه استارباکز می‌روید برای پرداخت پول قهوه، کافی است بارکد کارت استارباکز را به جای تلفن به دستبند خود نشان دهید.
 
 

برچسب ها: دستبند ، نمایشگر ، رنگی ، ساعت ، ماکروسافت ، خبرنو ، خبر نو ، khabareno ، khabare no ،





:: بازدید از این مطلب : 2460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: